This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Hva kan iAMPT hjelpe deg med:

  • Vektreduksjon som du kan forholde deg til

  • Hvordan går du opp i vekt?

  • Økt Styrke

  • Økning av muskelmasse

  • Lær deg riktig teknikk

  • Oppsett av treningsprogram

  • Motivering

  • Kostholdsveiledning

PT STUDIO

I mitt godt funksjonelt utstyrte PT Studio, kan vi trene det meste. Her er utstyr for å trene seg opp i flere nivåer. At du oppnår en god nok bevegelighet til å utføre gitte øvelser er meget viktig. Kanskje har du dette bra inne fra start, og kanskje må vi jobbe noe mere med dette.

Underveis jobber du med øvelser som gradvis vil ta deg videre, steg for steg. Det har kanskje tatt litt tid for deg å komme ut av form, derfor vil det også ta litt tid å komme i form igjen, men du vil lykkes. Det viktigste er å tenke langsiktig, slik at du skaper noe som er bærekraftig over tid. Jeg skal hjelpe deg å oppnå dette.

ERNÆRING

Ernæring, kosthold, diett..! Det skrives så mye om temaet, at det er lett å bli «Paralyzed by Analyzis». Det dette betyr er at grunnet, så mye info i media, om hva som er bra, og hvordan skal man spise, hva, når, så blir det meste bare tull.
Vi blir stadig presentert for ulike typer dietter, som 5-2, IF, Lav karbo, Paleo, Roede o.s.v. Det viktigste er at du finner en måte å spise på som passer deg, og som kan følge deg hele tiden. Det gjør ikke en «diett» Mitt mål er ikke å foreslå en spesiell diett for deg, det vil du gå lei av. MEN jeg skal lære deg kosthold, slik at du blir selv tenkende rundt dette, og dermed at DU kan gjøre dine egne gode valg.

Det trenger ikke, og skal ikke være så komplisert som det media presenterer for oss.

TRENING

Det er ulike begreper i bruk rundt det å trene, og den beste treningsformen er den du trives best med. Dersom man skal trene bare for å trene, uten at man egentlig trives med det man holder på med, bør man prøve en annen aktivitetsform. Det er også viktig at du trener mot det målet du ønsker å oppnå. Mange trener, men de trener kanskje ikke opptimalt mot det målet de har satt seg.

Det er mange som sier at de trener, men da er begrepet tatt litt ut av sammenheng. Ikke alle ønsker å trene. For mange så er det å trimme godt nok. Mange ønsker bare å brenne  noen flere kalorier, og dette er bra for de fleste. MEN i det øyeblikket du vil mer – når du bestemmer deg for at det er et MÅL som skal oppnås – DA har du valgt å trene!

HELSE

Ja hva er helse? Verdens Helse Organisasjon slo fast allerede i 1946, at helse dreier seg om mere en «fravær av sykdom og svakhet». Med bakgrunn i dette kan man si at så lenge man føler seg vel, er man ved god helse. At man av og til pådrar seg forkjølelse og annet, blir små avbrudd i egen god helse. Det er nok derfor mere hvordan den enkelte føler seg i hverdagen, som vil angi hvordan en person oppgir sin helse status. Det å kunne sette seg i bilen å kjøre til jobben, uten at det verker i hofta eller ryggen, kan for mange beskrives som god helse.

Finn ut mere –>
Finn ut mere –>
Finn ut mere –>
Finn ut mere –>

PÅ mitt PT Studio, kan du la drømmen din bli oppfylt!.

Jeg ønsker å ta grep!

AMPT: Jobb med din PT #1 Sammen Når VI Målet!

Med den entusiasme jeg vil vise for at DU skal nå målet, så kommer DU til å  klare dette Hva venter du på?